AnasayfaForum KingAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 VW GTİ

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
CalvinKlein
Administrator
Administrator
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1355
Yaş : 23
Nerden : Nişantaşı
Rep :
10 / 10010 / 100

Ruh Hali :
Takım :
Kayıt tarihi : 06/04/08

Kişi sayfası
Oyunlar: Need for Speed

MesajKonu: VW GTİ   Perş. Ağus. 14, 2008 2:09 am


_________________
= = Maçka Akif Tunçel Endüstriyel Teknik Okulları = =
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://forumking.turkproforum.com
Tuning Utku
Moderator
Moderator
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1159
Yaş : 24
Nerden : istanbul
Rep :
25 / 10025 / 100

Ruh Hali :
Takım :
Kayıt tarihi : 26/04/08

Kişi sayfası
Oyunlar:

MesajKonu: Geri: VW GTİ   Perş. Ağus. 14, 2008 5:29 am

Waaaaaaaaaaaaaaaaaw

Ben bu GTİ modellerini çok seviyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.forumking.turkproforum.com
CalvinKlein
Administrator
Administrator
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1355
Yaş : 23
Nerden : Nişantaşı
Rep :
10 / 10010 / 100

Ruh Hali :
Takım :
Kayıt tarihi : 06/04/08

Kişi sayfası
Oyunlar: Need for Speed

MesajKonu: Geri: VW GTİ   Perş. Ağus. 14, 2008 5:58 am

Aynen hastasıyım. Araba bana çok hoş geliyor ...

_________________
= = Maçka Akif Tunçel Endüstriyel Teknik Okulları = =
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://forumking.turkproforum.com
Leon
Administrator
Administrator
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1083
Yaş : 24
Nerden : İstanbul/Maçka
Rep :
100 / 100100 / 100

Ruh Hali :
Takım :
Kayıt tarihi : 07/04/08

MesajKonu: Geri: VW GTİ   Perş. Ağus. 14, 2008 6:49 am

İkinizede katılıyorum ama arabada bi hata var ön cam ve arka camlar aynı renkte olmalarına rağmen ön koltuk rengi çok açık ve çok dandik duruyo oysa arka koltuklar hiç ellenmediği için görünümü bozuyor...

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.forumking.turkproforum.com
Tuning Utku
Moderator
Moderator
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 1159
Yaş : 24
Nerden : istanbul
Rep :
25 / 10025 / 100

Ruh Hali :
Takım :
Kayıt tarihi : 26/04/08

Kişi sayfası
Oyunlar:

MesajKonu: Geri: VW GTİ   Perş. Ağus. 21, 2008 2:48 pm

Abi o kadarda olsun sanal sonuçta
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.forumking.turkproforum.com
sidar.p
Gelişmiş Kral
Gelişmiş Kral
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 22
Nerden : Nereye !!!
Rep :
50 / 10050 / 100

Kayıt tarihi : 06/04/08

MesajKonu: Geri: VW GTİ   Salı Eyl. 16, 2008 2:48 pm

arabayı katletmişler *mq :S

zaten araba aksları üstünde zor duruyo bu araba tuningi kaldırmaz lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://yereldisk.darkbb.com
gökhan
Yeni Kral
Yeni Kral


Erkek
Mesaj Sayısı : 4
Yaş : 23
Nerden : istanbul
Rep :
0 / 1000 / 100

Ruh Hali :
Takım :
Kayıt tarihi : 14/10/08

MesajKonu: Geri: VW GTİ   Salı Ekim 14, 2008 2:45 pm

lan arabaların cantları iyide resim gibi duruyo bi değişik duruyo lol! [b][i][u]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gökhan
Yeni Kral
Yeni Kral


Erkek
Mesaj Sayısı : 4
Yaş : 23
Nerden : istanbul
Rep :
0 / 1000 / 100

Ruh Hali :
Takım :
Kayıt tarihi : 14/10/08

MesajKonu: Geri: VW GTİ   Salı Ekim 14, 2008 2:48 pm

ama araba süüüüüüpeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrr Exclamation bu GTA modeli mnyk sewdim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
VW GTİ
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Hayata Dair Herşey :: !!.. KinG TuninG ..!! :: TuninG :: Sanal TuninG-
Buraya geçin: